Wednesday, July 6, 2011

"SEDIHNYA PABILA SATU KETIKA "...........











"Sejenak kita kongsi bersama......Semoga kegembiraan akan muncul walaupun sekali ~~"




















Sedihnya terasa hati ini bagaikan ingin menangis sendiri.......diluahkan seperti mahu meronta2x bagaikan budak kecik,...ya allah tabahkan hati ini .......terlalu banyak dugaan yang kau berikan kepada ku hingga smpai saat ini , aku masih belom mepunyai kehidupan yang indah seperti pasangan suami isteri yg lain........tidak adil untuk diperkatakan jika mampu untuk bersabar sahaja, sesudah berkahwin dapat berjumpa dengan suami tercinta kadang2x..sehingga kusedari yang paling lama iaitu 2minggu sahaja...xterasa langsung untuk memikul tanggungjawabku sebagai seorang isteri .......jauhnya jarak berkerja sangat dirasai ,..tetapi smpai bila aku akan merasainya sendiri....






Bila mendengar orang yang baru kawin , tinggal sekali ...aku berfikir mereka sungguh beruntung untuk mendapat peluang yang amat bermakna itu..alangkah bahgianya mereka...smpai bila aku akan terus begini ...ari2x aku memikirkan tentang perkara ini, smpai bilakah aku akan berhubungan jarak jauh dengan suamiku....sungguh tidak adil sekali dunia ini...












Aku juga berusaha untuk mendapatkan pertukaran tempat kejaku ke SABAH tempat suamiku bekerja dalam bulan april lagi...Seperti malang bagai dikata, sudah bulan julai suratku masih tidak diterima oleh pihak mereka di putrajaya...Kenapa perkara ini harus terjadi padaku....aku terkilan, sedih dan kecewa sesangat2x.....smpai bila lagi aku harus bersabar.....!!!!!!












Kini aku sedang hamil 3 bulan lebih.....emosiku memg sangat kuat terganggu....Ohh....tabhkanlah hatiku untuk penderitaan2x ini....sakit peningku ku harungi sendirian tanpa suami disisi di sini......makin hari makin tidak berdaya aku harungi semua ini...ya allah ya tuhanku..kau berikanlah aku kekuatan untuk melalui semua ini....















"SEMOGA HARI INI LEBIH BAIK DARI HARI SEBELUMNYA~~~"
























No comments:

Post a Comment